Aangepast shirt Deceuninck-Quick.Step geveild voor meer dan 2000 euro voor goed doel
Kevin Vanbuggenhout
Kevin Vanbuggenhout
| 0 reacties

Shirt Deceuninck-Quick.Step levert 2387 euro op voor Responsible Young Drivers

Aangepast shirt Deceuninck-Quick.Step geveild voor meer dan 2000 euro voor goed doel
Foto: © photonews

Een actie van Deceuninck-Quick.Step heeft aardig wat centjes opgebracht voor een goed doel, namelijk voor de inzet van Responsible Young Drivers in Vlaanderen. Een aangepast shirt van de wielerploeg in het kader van veilig rijden leverde 2387 euro op.

Begin maart lanceerde Deceuninck-Quick.Step samen met sponsor Maes 0,0% een campagne tegen alcohol achter het stuur. Zo bevestigen ze hun commitment voor veilig en verantwoord rijgedrag. Daar hoorde ook een aangepast shirt bij.

DON'T DRINK & DRIVE

De renners van The Wolfpack kropen voor de wielerwedstrijd Le Samyn in een speciaal truitje met de slogan ‘Don’t drink & drive’. Ze boden vervolgens hun gedragen en gesigneerde truitje wel aan op ebay aan de hoogste bieders.

Wielerfans uit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Frankrijk en België hadden in totaal maar liefst 2.387 euro over voor het unieke shirt. Een mooie som die integraal wordt doorgestort naar Responsible Young Drivers. Responsible Young Drivers stimuleert jongeren al jaren om verantwoord te rijden.

Corrigeer
Fout gevonden in bovenstaand artikel? Meld het hier!

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws per mail.

Meer nieuws

Meer nieuws

Populairste artikels

Kalender

08/05/2021 - 30/05/2021 Giro
30/05/2021 - 06/06/2021 Critérium du Dauphiné
05/06/2021 Dwars door het Hageland
06/06/2021 - 13/06/2021 Tour du Suisse

Nieuwste reacties